Skip to Content

Fenntarthatóság

Az őszinteség fontosabb számunkra a tökéletességnél, és arra törekszünk, hogy minden nappal egyre jobbá váljunk. Amikor bevezettük az Authentic Beauty Conceptet, a fenntarthatóság egy kiemelt kérdés volt számunkra.

Fenntarthatóság

FENNTARTHATÓSÁG

Márkánkat az autentikusság, őszinteség és átláthatóság értékeire építettünk.

Elkötelezettek vagyunk a körforgásos gazdálkodás iránt, és tudatosan figyelünk a lábnyomunkra. Folyamatosan dolgozunk a csomagolásunkon, az összetevőinken és a közösségi hatásainkon - hiszen komolyan foglalkoztat minket a bolygónk sorsa. Ahogy a fenntarthatóság, úgy mi is folyamatosan fejlődünk - azáltal, hogy új célokat tűzünk ki magunk elé, amelyek arra ösztönöznek bennünket, hogy minden nap egyre jobbá váljunk. ​

De az Authentic Beauty Conceptnél még ennél is tovább megyünk: megerősítjük a fenntartható kínálatunkat és új lehetőségeket keresünk, hogy igazán jelentős változásokat érhessünk el. ​

Csatlakozol hozzánk?

You need to accept cookies to play this video

Céljaink

Márkaként hiszünk abban, hogy még az apró lépésekkel is jelentős változást érhetünk el. Ha összesítjük az összes egyéni erőfeszítést és közösségként gondolkozunk, jelentős változást érhetünk el és nagyot léphetünk előre.

Céljaink
Energy & Climate

Környezetre gyakorolt hatás

Mivel tudjuk, hogy „nincs másik bolygó”, folyamatosan felülvizsgáljuk és újragondoljuk működésünk minden területét — a gyártástól és csomagolástól kezdve a szállításon át egészen a fogyasztásig — annak érdekében, hogy csökkentsük környezetünkre gyakorolt hatásunkat, és elkötelezetten dolgozunk azon, hogy 2045-re elérjük a nettó zéró kibocsátást. E törekvés részeként 2023-ban sikeresen teljesítettük tonnánkénti CO₂-csökkentési célunkat, amely 65% volt — és örömmel jelentjük, hogy mára már a 70%-ot is elértük.

A fogyasztói felhasználásból származó kibocsátások nem részei a nettó zéró célkitűzésünknek, ugyanakkor továbbra is szerepelnek a kibocsátási leltárunkban.

#Authentic­Beauty­Movement