Skip to Content

Hisszük, hogy a hajápolás mindenkié

FENNTARTHATÓSÁG

Az Authentic Beauty közösség közös hitvallása, hogy „légy önmagad”. Számunkra ez egyenlő a nyitottsággal, illetve az egyéniség felkarolásával, amely mindannyiunkat különlegessé tesz. Szeretnénk, ha mindenki megtapasztalná, mit is jelent a korlátok nélküli, autentikus szépség. Ezért a küldetésünknek érezzük, hogy a termékeinket még szélesebb kör számára elérhetőbbé tegyük, amelyben az új, inkluzív csomagolási design csak a kezdet.

Mit jelent az inkluzív design?

Az inkluzív termékdesign célja, hogy olyan termékeket tervezzünk meg és hozzunk létre, amelyek a lehető legtöbb ember számára elérhetőek. Ezalatt azt értjük, hogy figyelembe vesszük a különböző szükségleteket a lehetséges funkciók kidolgozása során, hogy többen élvezhessék a termékek adta előnyöket.

Jelentős lépéseket tettünk a befogadás irányába a Braille és NaviLens beemelésével

A világon több mint 285 millió ember látássérült - ez a szám pedig várhatóan megháromszorozódik 2050-re. Nem titkolt célunk, hogy lebontsuk a korlátokat, és a termékeinket e közösség számára is elérhetővé tegyük. Pontosan azért tüntettük fel a Braille-írást és a NaviLens beolvasható kódjait a csomagolásainkon, hogy megkönnyítsük a látássérült közösség tagjainak életét a megfelelő termékek kiválasztásában. Nem minden vak olvassa a Braille-írást, ezért tapintható és digitális megoldásokat is alkalmazunk az elérhetőség érdekében.

Ezeket a megoldásokat a BSVH és a Blista - kettő, a vak és gyengénlátók támogatására létrejött szervezet - közreműködésével hoztuk létre. Szorosan együttműködünk továbbá a látássérült kollégákkal, akikkel direkt interjúkat készítettünk, hogy meggyőződjünk arról, a NaviLens landolóoldala a legjobb felhasználói élményt nyújtja.

Mi az a Braille?

A Braille egy módszer, amellyel látás nélkül is lehetőséget nyújt az olvasásra és írásra. Ez a tapintható írásrendszer kidomborodó pontokat alkalmaz a betűk és számok jelölésére, amelyet rendszerint az ujjuk végigsimításával olvasnak. A csomagolásainkon most már Braille-írás is megtalálható, megkönnyítve a megfelelő termékek azonosítását és kiválasztását.

Mi az a NaviLens?

A NaviLens egy olyan technológia, amely szkennelhető kódokat használ; ezek okostelefonos hang- és vizuális útmutatóhoz irányítanak a NaviLens-alkalmazáson keresztül. Csomagolásainkon egyre több NaviLens-kódot helyezünk el, amelyek célzott oldalakon részletesebb termékinformációkat tartalmaznak.

A Hair & Care projekt támogatása

A látássérült közösség támogatása nem csak a mi szívünkhöz áll közel, hanem a nemzetközi kreatív nagykövetünkéhez, Anna Cofone-hoz is. A vak édesapja előtt tisztelegve Anna 2019-ben hívta életre a Hair & Care kezdeményezést, amelynek célja, hogy egy olyan világot teremtsen meg, ahol a vak és gyengénlátó nők szerephez jutnak és méltó megbecsülést kapnak a divat- és kozmetikai iparban. Tudj meg többet

Odafigyelünk a közösségünkre és figyelembe vesszük az igényeiket, hogy mindig olyan innovációkkal kápráztassuk el őket, amelyek nem csak mindenki számára elérhetőek, hanem hatékony változást is hoznak, és közelebb hozzák a prémium hajápolás élményét. Ismerd meg az új csomagolásainkat még ma - a Braille és NaviLens már a Replenish-sorozaton, illetve az átdolgozott Glow Maszkon és Hydrate Maszkon is megtalálható.

#Authentic­Beauty­Movement